Mezi nadstandardně nabízené služby, které můžete objednávat u svého obchodního zástupce, patří:
-
Prvotní konfigurace u zákazníka
-
Individuální školení u zákazníka / konzultace po telefonu
-
Debugging sítě u zákazníka
-
Telefonická technická konzultace ohledně konfigurace, optimalizace a návrhu sítě zákazníka v pracovní dobu 8x5
-
Telefonická technická konzultace ohledně konfigurace, optimalizace a návrhu sítě zákazníka po pracovní době
-
Plánované školeni v sídle PROFIcomms
-
Odeslání náhradní jednotky následující pracovní den (CZ+SK)
-
Nadstandardní telefonická placená linka 24/7/365
-
Vyzvednutí náhradní jednotky v sídle PROFIcomms
-
Doručení náhradní jednotky následující den - 24hodin (CZ+SK)
-
Doručení náhradní jednotky do x hodin (CZ+SK)
- do 720km z BRNA (do 16 hodin )
- do 480km z BRNA (do 12 hodin )
- do 240km z BRNA (do 8 hodin )
- do 120km z BRNA (do 6 hodin )
-
Nadstandardní technická telefonická placená podpora 24/7/365
-
Návrh/debugging nové bezdrátové sítě pomocí EKAHAU
-
Dlouhodobá placená zápůjčka
-
Speciální ceny pro náhradní jednotky (spare part) nebo demo unit
- Opravy HW