Mezi nadstandardně nabízené služby, které můžete objednávat u svého obchodního zástupce, patří:

 

 

  • Prvotní konfigurace u zákazníka
     
  • Individuální školení u zákazníka / konzultace po telefonu 
     
  • Debugging sítě u zákazníka 
     
  • Telefonická technická konzultace ohledně konfigurace, optimalizace a návrhu sítě zákazníka v pracovní dobu 8x5
     
  • Telefonická technická konzultace ohledně konfigurace, optimalizace a návrhu sítě zákazníka po pracovní době 
     
  • Plánované školeni v sídle PROFIcomms 
     
  • Odeslání náhradní jednotky následující pracovní den (CZ+SK) 
     
  • Nadstandardní telefonická placená linka 24/7/365 
     
  • Vyzvednutí náhradní jednotky v sídle PROFIcomms 
     
  • Doručení náhradní jednotky následující den - 24hodin (CZ+SK) 
     
  • Doručení náhradní jednotky do x hodin (CZ+SK) 
    - do 720km z BRNA (do 16 hodin )
    - do 480km z BRNA (do 12 hodin )
    - do 240km z BRNA (do 8 hodin )
    - do 120km z BRNA (do 6 hodin )
     
  • Nadstandardní technická telefonická placená podpora 24/7/365 
     
  • Návrh/debugging nové bezdrátové sítě pomocí EKAHAU  
     
  • Dlouhodobá placená zápůjčka  
     
  • Speciální ceny pro náhradní jednotky (spare part) nebo demo unit 
     
  • Opravy HW


Více informací získáte u svého obchodního zástupce