Od běžných prodejců se odlišujeme nejen širokou nabídkou produktů, ale také poskytováním služeb aplikační, technické i provozně servisní podpory. Dodání požadovaného zboží není posledním článkem ve spolupráci se zákazníkem. Tým certifikovaných specialistů je připraven asistovat obchodním partnerům na všech úrovních přípravy, řešení a realizace projektu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mezi standardně nabízené služby zákazníkům patří:

 

  • Try & Buy - nabídka k odzkoušení produktu při vlastním nákupu pro účely ověření hardwarové kompatibility a funkčnosti dodávané technologie s již nainstalovanou. V případě, že zařízení není kompatibilní, je možno jej do 30 dnů vrátit.
     
  • Zápůjčky - rozšířená verze služby Try & Buy. Jedná se o dodávku systému pro účely seznámení zákazníka s aplikovanou technologií.
     
  • Diagnostika - provedení jednorázové analýzy a monitoringu provozu v síti zákazníka popř. v individuálních segmentech či linkách sítě.
     
  • Testování a zahoření technologie - odborné sestavení systému a jeho zahoření v testovací laboratoři dodavatele. 
     
  • Prvotní konfigurace - nabízíme asistenci při sestavování dodávaného systému a prvotní konfiguraci v lokaci u koncového zákazníka.
     
  • Technická telefonická podpora zdarma 8/5
     
  • Nadstandardní technická telefonická podpora 24/7/365
     
  • Vzdálená správa, údržba a monitorování systému - pravidelný monitoring statistik provozu, sledování úzkých profilů v síti, rekonfigurace aktivních prvků atd.
     
  • Asistence při servisních zásazích - technická pomoc při lokalizaci problémů nebo závad u komunikačních systémů, v nichž pracují zařízení od dodavatele.
     
  • Prodloužení záruční doby - na produkty nebo na dodávku systému v rámci projektů.
     
  • Speciální ceny pro náhradní jednotky - spare part
     
  • Držení servisní sady kritických produktů - závazek odběrateli, že budeme mít skladem požadované množství vyspecifikovaných produktů tak, aby mohly být kdykoliv použity pro případnou výměnu vadného produktu u zákazníka.
     
  • Update firmware aktivních prvků - zasílání nejnovějších firmware elektronickou poštou pro vybrané produkty.
     
  • Speciální platební podmínky, leasing - možnost nestandardních finančních podmínek, nákup a financování technologií formou leasingu.
     
  • Certifikační školení - dle zaměření provádíme školení
     
  •       produktové, projektantské (design)
     
  •       technické a administrátorské
     
  • Školení obsluhy - obsahuje školení personálu, který bude vykonávat obslužné činnosti na zařízení dodávané dodavatelem.
     
  • First help asistence - připravenost techniků řešit problémy se zakoupenými technologiemi ihned po telefonu.
     
  • Vyzvednutí náhradní jednotky v sídle PROFIcomms
     
  • Odeslání náhradní jednotky následující pracovní den - (CZ+SK)
     
  • Doručení náhradní jednotky následující den - (CZ+SK)
     
  • Doručení náhradní jednotky - do 6/8/12/16H